Selasa, 23 Jun 2009

tak mampu atau kedekut ?

Tiap kali aku datang ke rumah aku , dia lari , dia menyorok ...

Pintu pagar berkunci , tapi aku tau dia ada di dalam ...

Bagi salam tiga kali tak berjawab , aku balik ....

Malam aku datang lagi , hanya nmpk cahaya lampu samar2 ..

tapi aku tau mmg dia ada , jiran2 pun kata begitu ...

kereta , parking nun jauh di sana ... aku tau tu kereta dia !

Mula2 nak , janji macam2 ...

dgn gaya model gelang penuh lengan sampai ke siku ...

leher mcm leher unta sbb rantai2 yg berkilo2 beratnya ...

cuping telinga hampir panjang ditarik oleh anting2 tu ..

tapi sewa rumah aku hampir setengah tahun tak sanggup nak bayar ...






8 ulasan:

  1. ASE1..! besok-besok kau ajak aku, tagih uang sewa rumah itu.. dia pasti takut sama aku :P

    BalasPadam
  2. panggil along larr akak tewww.. uhuhu

    BalasPadam
  3. isk...susah orang cenggini..
    simbah cat cikgu..oppss..tu rumah sendiri kan...huhuhu..

    Baca yasin 7 mubin..7x7..seru nama dia..lembut la nnti tu..insyaAllah..

    BalasPadam
  4. Hai..kenapalah jadi macam nii..dia tak malu ke duduk free aje..kalau dah hampir setengah tahun elok cari orang lain..

    BalasPadam
  5. ehhh... suruh dia cari rumah lain jelah kalau mcm tu.. buat baik tu buat baik jugak, tapi hak kita kan. memang kena tuntutlah...


    suruh je dia kluar dari rumah tu (dgn nada hasutan nih)

    BalasPadam
  6. Salam...Bersangka baik jer bahawa penyewa tu ada masalah kewangan, jika dirunding dgn baik, insya Allah akan dpt keputusan yang baik

    BalasPadam
  7. gila ah...itu baru 6 bulan umah den kat nilai tu dah setahun dah tak bayo...sewa bukan mahal pon..200 jerk.itu pon nak berkira..tak paham manusia zaman sekrang nie..(halau jer org cam nie)

    BalasPadam
  8. Apa masalah dia yek???

    Masalah kita pulak ada ke dia kisah???

    BalasPadam