Sabtu, 6 Jun 2009

Kita hanya merancang ...

Minggu pertama cuti sekolah dah berlalu .. Selain menghadiri kenduri kawin , masa banyak dihabiskan di rumah jer .. jadi surirumah sepenuh masa .. Penat !

Aku ada buat perancangan nak bawa anak2 berjalan2 , tgk2 tempat org . Suami pun amik cuti seminggu tapi semua tak menjadi .. Aku cadang nak gi ke Taman Tamaddun Islam. di Terengganu dan juga ke Kuala Gandah di Lanchang , Pahang ..

Perancangan tak menjadi sebab si kakak sibuk dgn tuisyen , keje sekolah berlambak2 .. nak SPM lah tahun nie . Kamal plk terlibat dgn Kem Rakan Muda di Cherating Bay Resort . Tak kan lah nak tinggal dorg plk kan , mana boleh ...

Tak pe lah , cuti lain kali lah plk ...