Khamis, 25 Jun 2009

Kalau dah mmg bukan rezeki ...




" ENCIK RIDZUAN , SILA KE RUMAH AMBIL DUIT SEWA "



Begitulah sms yang suami terima dari penyewa tu .



" Sabar jer lah bang ... jangan buat gini , malu org tengok ! . Aku memujuk suami yg sdg mengasah penumbuk kanan nya . Kemarahannya meluap2 . Mujur baju tak koyak rabak dan berubah jadi " hulk " .

" kalau abang jumpa , mmg pecah muka dia ."


Abang mmg marah dan geram sgt2 . Kes pindah lari waktu malam . Rumah ditinggalkan melopong cam tu jer . Keadaan dalam rumah tu macam tongkang pecah .

Bagi aku , biarlah tak der rezeki pasal duit sewa tu tapi syukur seribu rahmat mereka nak keluar tanpa dipaksa .

InsyaAllah , adalah rezeki lain ...