Isnin, 9 Mac 2009

Single is simple ...

Birthday Azmi ( biras aku , org kelang gak !) ,
sebelah tu isteri dia ( Rozma Ramli , adik ipar aku )
mandi manda kat Pasir Kubur ....
datang dgn 4 buah kete , nie dah siap2 nak balik ...
Aku sempat gak posing dgn Roaini ( adik ipar aku )
Kelmarin aku gi umah mertua makan laksa pahang ... nth silap kat mana abs badan aku keluar bintat2 merah mcm kena gigit nyamuk , besar2 plk tu dan gatal .. dorg kata kena gegata ! nth lah ... elergik kuah ikan kot ! ...

Semalam aku gi lagi umah mertua , kali nie dorg ajak makan tengah hari ... Tok dari Pekan ada , dia kata nak tengok cicit kembar dia ... Petang terus gi mandi kat Pasir Kubur , air nye best , sejuk ... tapi aku bukannya mandi pun .. sikembar , ayah dia bawa balik , relaks sikit !... sambil tu celebrate birthday Azmi kat situ ....