Selasa, 10 Mac 2009

hati perempuan ...

Subuh2 lagi aku dah dpt mesej dari Lokman . Bagitau dia cuti , anak sakit ... Dorg nie , cuti pun nak bgth aku , mcm lah aku nie GB . Tapi aku faham mksd dia , adalah kerja dia yg tak siap , nak mintak tolong aku siapkan .. Kertas pekse utk esok tak hbs reso lagi , aku lah yg kena buat tu ...

Tadi mmg byk msj masuk .. mgkn sbb 3 hari cuti , dorg pun cuti bg msj kat aku ..
x per lah klu dah itu kehendak MEREKA ... aku nie bkn sapa2 , kewujudan aku hanya akan mengeruhkan lagi suasana . Aku juga tak kisah jika nama aku digunakan demi untuk kebaikan dan kebahagiaan MEREKA , juga menjernihkan suasana !

Mizi dah merajuk , nth hilang ke mana ... dah 3 hari senyap jer ... Biarlah !
SINGLE IS SIMPLE .....