Rabu, 18 Mac 2009

Hari tak menjadi ....


Erm , hari ni ada PTK kat SMK Tengku Pamglima Perang . Pagi2 lagi aku dah ready , bersemangat nak amik pekse sampai kan tak sempat nak minum dan sarapan , takut lewat ... kul 7 pagi dah start enjin kete ... teringat plk nak tgk tiket PTK tu , hahaha ... aku tertipu , pekse bkn kul 8 tapi kul 9 pg , masuk umah semula buat sarapan pagi ...

Melangkah masuk ke dlm dewan dgn penuh keyakinan , kali nie mesti dapat 4 , tahun lepas dpt 3 , fuhhh ! Amin ... Ish , kenapa jadi cam nie , tumpuan aku hilang .. baru perasan yg aku pakai baju terbalik . Aaaaah ... malunya , dorg nmpk tak aku pakai baju terbalik nie .. alaa... sapa nak tgk , dorg tak pandang nye , dorg pun tgh tumpu kat krts tu ...

Habis pekse terus amik Lyna . Nak test mata .. katanya dah tak jelas bila baca buku terutama waktu malam . nak kena pakai cermin mata lah tu .. Gi kat Megamall , HOLLYWOOD EYE-TREND .. kena bayar RM380 ! Pastu makan kat Pizza Hut , skali2 ....