Jumaat, 6 Mac 2009

hanya aku yg tau ...

Tadi Rohana tegur aku .

" Kenapa skrg ssh sgt nak cari As . Semalam pun GB dgn Lokman cari pun tak jumpa. Ingatkan As tak datang ."

" Kan As tulis kedatangan , ada tak ke mana , dah tukar port , mls nak duk kat Pemulihan , skrg dah pndi jd kena tukar tempat plk . "

" Skrg nmpk As makin kurus napa , ada problem ke ? "

" Ye ke , kurus ek ! nth , skrg tak brp selera nak makan . As nie klu makan byk tak naik badan tapi kalau tak makan sehari , terus susut badan ... "

Mmg pun , aku sendiri rasa yg aku dah kurus . Baju hijau semalam yg aku biasa pakai dah terasa longgar . Erm , tak kot ! baju tu yg makin mengembang ... hahahaha !