Rabu, 25 Mac 2009

dia dah berubah ..




Salman : Ibu , kita nak cakaplah kat ibu ..



Aku : Nak cakap apa ? cakaplah ...



Salman : tapi kita cakap ibu jgn marah yer ! nie pasal ayah .



Aku : Ok , cakaplah ...



Salman pun berbisik di telinga aku . Hatiku ... ntah , tak tau nak gambarkan perasaan aku ketika itu .



Aku : Betul ker nie , jgn buat cerita . Sejak bila ?



Salman : Betul ibu , ibu tanya kamal , dia pun tau , dari bulan 2 ari tu .... cuma ibu jer yg tak perasan .



Kenapa selama ini aku tak sedar ttg perkara itu . Adakah kerana aku terlalu sibuk dgn kerja dan anak2 ? Adakah kerana sikembar dia buat begitu ? Kenapa dia tak maklumkan kepada aku ?