Sabtu, 14 Mac 2009

degil ...

berhenti minum kat Petronas Bentong , mengantuk sangat !
kat sini lah aku terbabas ...

Majlis tu tamat kul 10.30 pg tapi tak leh bwk balik Lyna lagi , kena tunggu sampai kul 12.oo baru bleh balik .. Aku rasa letih dan mengantuk sangat , sementara tunggu Lyna , aku tido dlm kete dulu ...
Dalam perjalanan balik ke Kuantan , aku masih rasa mengantuk lagi . So , berhenti minum kat Petronas Bentong . Pekena nescafe secawan dan seketul pau ayam .. hilang mengantuk sekejap .
Sampai di Maran , aku rasa megantuk yg amat sangat . Aku teruskan gak , malas nak berhenti nanti lambat sampai .. aku tahan kan gak !
" Ibuuuuuu ... " jeritan Lyna membuat aku tersedar dan cepat2 brek kete ! berderau darah .. Ya Allah , aku terlelap dan terbabas ! Syukur , Alhamdulillah ... semua selamat !
Pas tu barulah aku ambil masa 20 minit utk tido kjp sebelum teruskan perjalanan ..
BIAR LAMBAT ASALKAN SELAMAT






1 ulasan:

  1. Astargfirullah..kena benti kalo ngantuk..tido dalam 5 minit pn dah ok..Sib baik tak apa2..

    BalasPadam