Sabtu, 7 Mac 2009

aku no hal ...

Dah 2 hari aku rasa tak sedap badan , mcm nak demam jer .. mana tak nyer .! gi sekolah , pagi2 dah kena hujan , malas nak pakai payung , kononnye waterproof lah .. pas tu sakit kepala .
duk dalam aircon plk , hari nie asyik bersin jer , makin menjadi lah ... budak2 ikut ayahnya , relaks lah sikit lepas makan ubat , tertido plk ...

Semalam mertua bagi tau dia nak gi umrah dalam masa terdekat nie ... nak buat kenduri . Dia nak aku masak utk mjls kenduri tu utk lebihkurang 100 org , aku no hal ... tapi yang kelakarnya , dia nak aku masak masakan jawa , hahahaha ...