Khamis, 19 Februari 2009

saya yg tak pandai ...


Mak call , tanya pasal gastrik saya .. bimbang berlarutan . Tak nak dia risau , saya jawab dah berkurangan .. dari semalam dah rasa tapi biarkan jer .. balik dari sekolah tadi barulah rasa teruk .. tak boleh nak bangun !


Semalam saya sibuk sangat sampai tak sempat nak makan .. bukan tak sempat cuma malas nak berhenti sekejap untuk makan , bimbang mood hilang .. saya nak siapkan projek FIRST STEP .. dah masuk bulan kedua tak mula lagi .. tadi pun tak makan gak , cuma sarapan pagi di kantin kemudian makan jer biskut cicah nescafe kat coffee corner di bilik pemulihan .


Pagi2 sampai sekolah , terus jumpa GB utk bincang psl projek nie .


" Aku bukan tak setuju As , tapi mana nak cari duit nak tanggung semua kos nie ?"


" Saya nak buat cam ner , ada atau tak der , saya kena jalankan gak , tak der alasan sbb projek KPM dah hbs berjuta2 ringgit , tu yg dorg cakap kat saya masa kursus tahun lepas . Saya boleh buat tak tau jer tapi cikgu jawablah kalau pemantauan datang . "


Tension ! Takkan nak kuar duit sendiri ...
" Bila beli PA systems ni Pak Ya ? "
" Semalam ! "
" Weiii , cat baru yer .. sapa suruh cat nie Pak Ya ? "
Erm .. ada plk duit nak beli benda2 nie .. saya yg tak pandai !

3 ulasan:

  1. Salam ziarah cikgu... Terima kasih sudi singgah blog yang tak seberapa tuh! hehehe

    BalasPadam
  2. Cikgu kena ayat lebih sikit...tak pun guna ayat Seribu Dinar..kot-kot dapat budget...

    BalasPadam
  3. kak ko kene belaja mengayat la...

    BalasPadam