Ahad, 8 Februari 2009

bersyukurlah ...

ANDA TERLALU KURUS ? INGIN MENAMBAHKAN BERAT BADAN , GAIN EIGHT BOLEH MENYELESAIKAN MASALAH ANDA ..

Dulu , saya segan bila orang asyik menegur ttg keadaan diri saya .. Bukan saya tak cuba utk melakukan perubahan tapi tak mendatangkan hasil ... teruk sangat ker keadaan saya nie ?berpenyakit ke saya nie ? Dah buat ujian darah di PATH LAB , ok jer ...

Bermacam2 produk yg saya dah guna dan makan . Sama je , tak der hasil ! dah banyak duit perhabis utk semua tu , tapi tak gemuk gak , ish ... bukan gemuk , berisi sikit dari yg sekarang nie .

Ada yg tanya , " tak makan ker ? " ... Asman suka menyakat saya bila angin bertiup kuat " kak , cepat2 peluk tiang ." Norina pun ada suruh saya gemuk sikit , dia kata tak cantik . Ada yang nasihatkan saya supaya makan banyak . Saya tak tersinggung pun dgn gurauan dan kata2 mereka . Kalau saya balik MERU , mak saya selalu cakap " kenapalah budak nie , tak makan ker ?" dan macam2 lagi cakap2 tentang diri saya nie .. Saya tak kisah dan dah lali ...

Memang fitrah manusia , tidak pernah berpuashati ... bila kurus , nak gemuk ... bila gemuk plk nak jd kurus ... Namun , saya bersyukur dgn keadaan diri saya sekarang . Alhamdulillah , saya tiada penyakit yg membimbangkan , kalau setakat demam , pening tu... biasalah ! Yang penting saya sihat . Saya cool dan happy !


p/s : sebenarnya tengahari tadi saya terjumpa seseorg yg lebih kurus dari saya , saya faham perasaan dia ...



1 ulasan:

  1. manusia xkan puas hati walau satu dunia di bawah kelangkangnya.

    BalasPadam