Ahad, 21 Disember 2008

ketagih ....



Aku nie peminat setia Nescafe .. Aroma nya memanggil2 aku supaya sentiasa bersamanya .. sehari aku x minum nescafe , aku akan sakit kepala . aku dah di peringkat ketagih ..
tapi kali nie aku bertekad untuk meninggalkannya ..

Sepanjang cuti sekolah nie aku cuba untuk mengurangkan pengambilan nescafe .. biasanye 4 kali sehari , aku kurang kan kepada 2 kali sehari .. mula2 tu sakit kepala gak dibuatnya .. so sekarang dah 1 hari sekali .. ok lah tu , dapt cium bau pun jadilah ...

Aku teringat peristiwa masa kat Medan tahun lepas .. aku x dapat Nescafe , aku monyok jer sepnjg perjalanan , nak berborak dgn kwn2 pun x der mood ..
bila dah dapat segar bugar jadinya ..