Isnin, 29 Disember 2008

Bengkel Kecantikan ...

datang sini ....
ikut kawan ...
saja nak release tension ...
lagi pun nak tau ...
apa yg akan aku perolehi jika menghadiri workshop ini .. datang sama-sama .....
nazri , rossyati , mastura , aku , fairus & nita ...
aku selepas pendaftaran ....
minum petang , duk bersila sbb tak cukup meja ...
dalam dewan bersama Jaludin ( suami nita )
seronok lah tu ....
yatie ..
tunjukcara penggunaan eternal beauty ..
pertandingan slogan antara kumpulan ...
aku kumpulan ultimate perfect ...
Aktiviti Yoga pada hari kedua , waktu pagi ...
tapi nie sekadar senaman jer ye...
tak der pun baca mentera ...
Senaman R & R ..
di lakukan setiap kali selepas makan ...
Selepas terima sijil
aku ..
dah nak balik ...
Bengkel selama 3 hari 2 mlm nie ...
banyak memberi tumpuan
tentang tunjukcara bagaimana menjaga
kecantikan dalaman dan luaran ...
juga diisikan dgn ceramah2 dari pakar2
pemakanan , kecantikan dan motivasi ..
pas nie boleh di praktiskan ...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan