Sabtu, 11 Oktober 2008

Silap rumah , hehehe ...

Nie aku dgn kak long ms kat medan , dalam istana maimoon . sebenarnya aku nk citer peristiwa lucu yg berlaku baru2 nie .. sabtu 11/10 kak long ajak aku gi knduri kwin kat indera mahkota 14 , aku pun stuju sbb tuan rumah pun ajk sama ... aku nie konfiden lah dia tau umh tu sbb dia yg drive .. dia kata lorong 14 tp dia x sedar gak nye kat lorong 14 tu byk umh ..
bila smpi lorong 14/8 dia pun berhenti sbb dpn umh tu ada pasang kanopi dan org pun rmi tgh mkn nasi tanpa tgk nombor umah tu .. masa makan , terasa sendiri x der org yg dikenali kat situ , kebetulan kak long terjumpa kwn baik dia kat situ , Zu.. Zu kata nie kndri doa selamat bkn knduri kwin dan nombor umh no 1 , bkn no 20 .. sah lah dah silap umh nie .. aku pun slowdown mkn nasi , begitu gak kak long , dah TERMALU ..
Rumah yg nak gi tu No 20 , lorong IM14/23 , nie pantang ada kanopi trs masuk tnpa tgk2 , kan dah termalu ..