Ahad, 14 September 2008

Beli jangan tak beli

Raya punya pasal , sanggup berhabis tak kira berapa banyak . raya kan setahun sekali ...
tapi jangan lah sampai membazir tak tentu pasal ..
memang dah fitrah orang perempuan . sume nak cantik , sume nak beli .. kali nie plk , gelang kristal menjadi pilihan untuk melengkapkan fitrah tu .. biar mahal cam mana pun kalau hati dah berkenan .. beli ! jangan tak beli , nanti tidur malam termimpi2 .. kalau ikut kan hati , aku pun teringin gak , tapi .......
Puan Hajjah Noriah , Zakiah dan ustazah Rosliza dah jumpa yang berkenan di hati .. berbincang dgn Kak Emi , mana yang bersesuaian ....
Begitu juga dgn kak Wan , Khai .. Azimah pun sebenarnya nak beli gak , tgh berkira2 bajet cukup atau tak . Yang duduk tu Kak Emi , empunya bisnes !